ReklaamOnline edendamine

CPM - mis see on? Kuidas kasutada CPM reklaami?

Korraldades meedia ja kontekstuaalne reklaam kampaania võrgustik, mis tahes reklaamija arvutab selle hinnanguline eelarve. Kliendi reklaamikampaania on oluline näha, kuidas raha selle rakendamiseks eraldatud, kas raha on kulutatud ja kui tõhusalt neid kasutatakse eesmärgipäraselt. Arvutamisel tõhusust toote reklaami meediaplaneeringute põhineb mitmel näitajad, millest üks on indeks CPM. Mis on see näitaja, kuidas seda kasutada - leida allpool.

CPM - miks on vaja

Mis on CPM reklaami, see on tuntud juba eelmisel sajandil. Moodul kasutada kõiki reklaamikampaaniaid, mis toimus meedias. Kirjastamine, televisioon ja raadiojaamad endiselt kasutada seda summat arvutada kulud reklaami. CPM kasutatakse juhul, kui tegemist on hinna kuvareklaamiteenuseid ei ole ühte sihtpunkti, ja tuhandeid võimalik ostjad. Samal ajal, ja lasti käibele seda mõistet. Omanikud reklaamiplatvormidelt võiks toimida ainult oma ringlust ja temaatiline raskuspunkt, nii CPM määr määrati, reklaam, võttes arvesse selle väärtus oli produktiivne.

määratlemine CPM

Lihtne määratlus CPM - tuhande on. Pärineb mooduli nimetus inglise sõnad kulu Thousand, kus M - rooma number, mis tähendab 1000. Seega küsimus, mida on CPM, siis võib öelda, et see on hind tuhande reklaami näitamisi. Mida rohkem aega seal reklaamib lehekülgedel ajalehed ja ajakirjad, sagedamini on mängitakse raadios või lugeda telekanali - suurem kiirus selle teguriga.

Arvuta CPM reklaami võrgukampaaniat

Internetis rolli reklaami tavaliselt mängida bännerid - need tüütud hüpikaknad, mis on nii populaarne kasutajatele ja mis toovad raha omanikule reklaami platvormid. Üha populaarsemaks saidi, seda rohkem inimesi vaadates seda veebilehte, seda kallim reklaam sellel saidil maksab klient.

Reklaamijad huvitatud võimalikult paljude kasutajate kes nägid banner. Seega, mida on CPM, on võimalik näidata, matemaatiliselt järgmiselt:

CPM = (koguhinnast reklaami järjekorras) / (planeeritud arvu vaatamist päevas banner) * 1000.

Nüüd on selge, CPM - mis see on. Reklaamis on üks olulisemaid näitajaid. Reklaamija saab arvutada, kui palju raha sa pead maksma saidi omanik tagama, et teave on näidatud tuhande kasutajate võrku.

Visuaalselt Selle arvutuse saab illustreerida lihtsa näite. Maksumus asetades banner kohapeal portaali on näiteks $ 400 nädalas, statistika see veebileht näitab, et nädalas saidi sirvimist umbes 10 tuhat. Kasutajad. Seega lihtne arvutus annab väärtuse:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 per tuhande näitamise reklaamib teavet.

Reklaamijad peavad mõistma, et lihtsa tutvustamise banner temaatilisel veebilehel on enamasti informatiivne. Ei ole mingit garantiid, et kõik kümme tuhat inimest, kes külastasid lehte, siis kindlasti klõpsa bänner. kas külastaja tahavad siduda või mitte - see sõltub atraktiivsust banner ja teavet, mis on postitatud seda. Iga paik on kohustatud esitama kõik oma andmed, et arvutada CPM valik. See on kasumlik saidi omanik, saate aru. Aga reklaam, selle kvaliteedi ja huvitav lõppkasutaja kuuluvad ülesanne kliendile.

Toetus moodul CTR, arvutusmeetodid

Et vähendada kulusid kaaluda teise näitaja - CTR indeks. Nimi pärineb ka inglise keeles ja on täiesti tunduda läbiklõpsamissagedusel - CTR määra. CTR näitab teile, kuidas paljud inimesed klikkisid banner ja minna lehele reklaami klient. See moodul sõltub õigsuse valitud koht, sest mida rohkem on asjakohane ja vajalik välimus reklaami, seda suurem on tõenäosus, et tunnevad huvi eelkõige info- ja klikib banner. Arvutamise meetod on see näitaja järgmine:

CTR = (kasutajate arvu klõpsanud banner) / (kavandatud vaatamiste arvu Banner päev) * 100%.

Näiteks kui 20 tuhat inimest, kes nägid reklaami, jälginud link 800 kasutajate siis CTR 800/20 000 * 100 = 4%, mis on kõrgem alampiir.

Empiiriliselt tõestatud, et minimaalne CTR 3-5%. Kui vähem, siis hind potentsiaalne klient ületab oodatav kasum ja reklaam tühiseks.

kasutades indeksid

CPM saab kasutada valides kitsas sihtgrupp. Näiteks tellimisel banner saidile platvorm annab reklaamijale informatsioon vanus, sugu, elukoht, huvid kõigi registreeritud külastajad. Seega soovitud banner ilmub ainult neid kasutajaid, mil reklaam toode oli arvutamiseks. Eelarve kampaania samal ajal tarbib rohkem majanduslikult ja tõhusamalt.

Sa peaksid arvestama ka tegevuse alalised liikmed. Mida sagedamini sama külastaja näeb sama reklaami toode, seda rohkem raha debiteeritakse reklaamijad, kuid kliendi kliendi sellest enam muutub. Seetõttu kirjaoskajad arvutus indeksid CPM ja CTR koos sügava analüüsi teabe selle reklaami platvorm tuua soovitud tulemusi kliendile.

Teine punkt, mida tuleks arvesse võtta alguses kampaania. Maksta on võimalik kokku puutuda või nii CPM või CTR. Teisisõnu, tuleb kliendil mõista sisuliselt reklaam moodul CPM banner - see ei ole makse kliki eest, kuid ainult reklaamib toote demonstratsioon

summeerida

Kui küsiti, mida on CPM, siis võib öelda, et see variant on üks kõige olulisem analüüsi efektiivsust teatud reklaami, samuti tuleb arvesse võtta arvutamisel reklaami eelarve. Arvesse võtta ja summa väidetava kontakte võimalike kliendile reklaami teavet ja kulude banner paigutuse mitmes kohas sarnased temaatiline raskuspunkt. Arvestades nende parameetrite, on võimalik arvutada tõhusust konkreetse reklaami platvormi ja edukalt kapten reklaami eelarve.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 et.unansea.com. Theme powered by WordPress.